Vi søger flere dygtige kollegaer til vores kundeservice i Watery.
Vi søger flere dygtige kollegaer til vores kundeservice i Watery.
- Du er glad og smilende - også i telefonen, på livechatten og mail.
- Du har styr på detaljerne, så intet bliver glemt på din vagt.
- Du tager ansvar og sikrer, at deadlines bliver overholdt.
- Du bevarer overblikket ved at opbygge rutiner og struktur.
- Du kan selvstændigt tage beslutninger for at finde den bedste løsning for kunden.
- Du har erfaring med kundekontakt.
Det en forudsætning, at du både taler og skriver fejlfrit, flydende dansk og engelsk. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du kan tale og skrive svensk eller tysk. Du har et varieret sprog og kan også komme med en sjov og kreativ bemærkning.
Danmarks bedste kollegaer i en ung virksomhed med unge kollegaer, hvor vi virkelig har fart på. Vi har det super sjovt med hinanden, og har et godt fællesskab, som du selvfølgelig bliver en del af.
Som kundeservicemedarbejder får du ansvaret for at håndtere telefonopkald samt henvendelser på livechat og via e-mail.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.
Daniel, vores founder, startede Watery for 7 år siden, og vi er nu Danmarks største svømmeshop med +600.000 kunder, og vi tæller i dag ca. 15 fuldtidsmedarbejdere, der alle er topmotiverede og giver den en skalle for at nå i mål hver dag.
Vi forventer du kan tage vagter primært aften og weekend, men også gerne i dagtimerne.
Arbejdstiden vil typisk være 10-25 timer pr. uge
Tidsrummet vil være kl. 8:00-22:00 i hverdage (mandag til fredag)
Tidsrummet vil være kl. 10:00-22:00 i weekender (lørdag og søndag) og helligdage
Når du søger jobbet som kundeservicemedarbejder hos os, vil vi gerne bede dig om at svare på følgende tre case opgaver. Svarene må du gerne gemme som PDF og sende til os. Du må dertil gerne vedhæfte dit CV.
Case 1:
Hej med jer!
Jeg er på udkig efter et par nye svømmebriller, men er i tvivl hvad jeg skal vælge og kigge efter. Kan I hjælpe?
Mvh
Michael
Case 2:
Hej Watery :-)
Jeg vil gerne sende et af mine produkter retur til jer. Jeg kan ikke finde mit ordrenummer. Kan I hjælpe mig så jeg kan sende det retur og få mine penge tilbage?
Mange hilsner
Pernille
Case 3:
Hej,
Min badedragt er i stykker. Jeg pakkede den op og kunne med det samme se at syningerne ikke var særligt gode. Jeg kan også se at der er et lille hul i den. Det ligner næsten den har været brugt. Hvordan reklamere jeg? Og hvornår kan jeg forvente at få en ny? Jeg skal bruge den i weekenden.
Jeg ser frem til at høre fra jer hurtigst muligt.
Med venlig hilsen
Lone
Vi holder samtaler løbende, og når vi har fundet den rette smilende kundeservicemedarbejder, bliver stillingsopslaget taget ned.
Hvis du har spørgsmål kan du kontakte Morten, Head of Customer Success. morten@watery.dk
Se andre ledige stillinger hos Watery
DINE SENESTE SØGNINGER
POPULÆRE SØGNINGER
Ingen resultater for ""
Ring til os
71 74 71 94Skriv til os
support@watery.dkÅbningstider
Ma-Fr: 08-22 / Lø-Sø: 10-22
Chat med os
I højre hjørne
søg Søg på hele Watery.dk