Vi søger flere dygtige kollegaer til vores kundeservice i Watery. Er det dig, vi leder efter?
Om Watery
Hvor skal vi starte? Watery er i dag Skandinaviens største vandsport shop og brand indenfor svømning, snorkling, paddleboarding mv. med +300.000 glade kunder og succesfulde shops i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland og er i disse år på vej ud i resten af Europa. En “svømmetur” der startede med 14 kasser med varer, i vores stifter Daniels kælder og en ambition om at skabe et af verdens største svømmebrands tilbage i 2016.
Undervejs er vi blevet de stolte vindere af e-handelsprisen (og endnu flere gange nomineret) samt har været deltagere i Løvens Hule.
Her 6 år senere er vi et team på i alt 45 personer, heraf 15 fuldtidsansatte, som alle arbejder fra vores kontor og lager i Horsens. Vi er et ungt team med masser af energi, ydmyghed og en villighed til at lære endnu mere hver dag. Vi kommer alle på arbejde for at yde vores bedste og opnå både fælles og individuelle mål, men for os er fællesskab og respekt for hinanden lige så vigtigt. Vi arrangerer løbende sociale sammenkomster, tager et spil bordtennis på kontoret og generelt forsøger vi at skabe de bedste sociale rammer på arbejdspladsen.
Læs mere om os her.
Det får du hos Watery!
De bedste kollegaer i en ung virksomhed med unge kollegaer, hvor vi virkelig har fart på. Vi har det super sjovt med hinanden, og har et godt fællesskab, som du selvfølgelig bliver en del af.
Om jobbet
Som kundeservicemedarbejder får du ansvaret for at håndtere telefonopkald samt henvendelser på livechat og via e-mail.
Du skal forvente at arbejde aften og weekend. Hjemmearbejde vil være muligt i fremtiden.
Arbejdstiden vil typisk være 10-12 timer pr. uge (mulighed for flere timer).
Tidsrummet vil være kl. 18:00-22:00 i hverdage (mandag til og med fredag)
Tidsrummet vil være kl. 10:00-16:00 eller kl. 16:00-22:00 i weekender (lørdag og søndag).
Din profil
Glad og smilende i telefonen, på livechatten og på mail
Du har det helt rigtige "kundeservicehjerte" og en naturlig lyst til altid at hjælpe andre
Du skal selvstændigt kunne tage beslutninger for at finde den bedste løsning for vores kunder
Det er en fordel hvis du tidligere har haft et job med kundekontakt
Taler og skriver flydende dansk og engelsk
Lyder det interessant? Vi vil gerne høre fra dig!
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Timeløn / deltid
Hvis det lyder spændende med et kundeservice-job hos Watery, så send gerne din ansøgning og CV på job@getwatery.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på samme mail.
DINE SENESTE SØGNINGER
POPULÆRE SØGNINGER
Ingen resultater for ""
Ring til os
71 74 71 94Skriv til os
support@watery.dkÅbningstider
Ma-Fr: 08-22 / Lø-Sø: 10-22
Chat med os
I højre hjørne
søg Søg på hele Watery.dk