Produkter og lager - FAQ

Hvornår kommer udsolgte produkter på lager?

Hvis en vare eller størrelse er udsolgt, er det desværre ikke er muligt for dig at forudbestille den, da det med de nuværende leverings-udfordringer rundt omkring i verden er svært at estimere ankomsten af nye leveringer. 

Det er derfor heller ikke muligt for vores kundeservice at fortælle nærmere om hvornår eller hvorvidt et givent produkt eller størrelse kommer tilbage på lager igen. 

Som fingerregel kan du dog gå ud fra at er et produkt stærkt nedsat og er der kun få størrelser tilbage på lager, så er det oftest fordi produktet er udgået hos leverandøren og derfor ikke kommer tilbage igen, da vi ikke kan få flere. Dette sker oftest med badetøj, der kun kører i kort tid.

Derudover anbefaler vi blot at du holder øje med varen på vores hjemmeside og skriver dig op på produktsiden til at få besked, så snart den kommer tilbage på lager. Så kan vi garantere dig for at du får en mail, så snart den er landet på vores lager igen. 

Bemærk at vores lagerstatus er vejledende og at der tages forbehold for fejl.

Læs mere
Læs mindre
Kan I lave tryk på badetøj mm.?

Det kan vi desværre ikke nej og tryk er altså ikke noget vi tilbyder. 

Men det bliver helt sikkert en mulighed i fremtiden, så hold gerne øje med shoppen. Vores kundeservice kan desværre ikke svare på, hvornår dette bliver tilfældet.

Læs mere
Læs mindre
Har i en fysisk butik/showroom jeg kan besøge

Vi er en ren onlineshop, som vi dog til gengæld også er danmarksmestre i, og derfor er det kun muligt at bestille og se vores fantastiske produkter online. 

Vi tilbyder dog stadig afhentning på vores lager i 8700 Horsens på Langmarksvej 34 C2. Læs mere om afhentning i vores afsnit “Kan jeg afhente min ordre på jeres lager?

Selvom du ikke har mulighed for at besøge os og prøve varen, så kan du tilgengæld altid nemt bytte farve eller størrelsen gennem vores gratis retursystem ved ombytning. Og det har du naturligvis 365 dage til at gøre, så stressen ikke stiger til hovedet. 

Vi arbejder dertil hårdt for at produktbillederne stemmer overens med den fysiske vare, dens udseende og farve samt at have billeder fra alle vinkler.

Også er du selvfølgelig altid mere end velkommen til at kontakte os, hvis du leder efter en specifik vare, har spørgsmål til en vare eller ønsker et andet billede af en vare, hvis du ikke synes, billederne på vores hjemmeside er tilfredsstillende. Der vil helt sikkert være en af vores fantastiske medarbejdere, der står klar til at hjælpe dig - se åbningstider her.

Læs mere
Læs mindre
Er priserne inkl. moms?

Ja, alle vores priser på Watery.dk er inkl. dansk moms (25%) 

Hos Watery betaler du altid kun for varens pris og eventuelt fragt - Intet andet. 

Den pris, som du får oplyst på produktsiden, er altså den som du ender med at betale for varen (og den er inkl. 25% dansk moms).

Læs mere
Læs mindre
Kan jeg få byttet / returneret et produkt på jeres lager?

Vi tilbyder desværre ikke fysisk ombytning / returnering på vores lager. 

Det gør vi ikke af to hovedårsager:

1. Vi er gode til online handel (så gode at vi har vundet flere nationale priser) og har gennemtestede processor for alle ting her. Dette indebærer også vores retursystem, som tager få dage og aldrig giver udfordringer for kunden eller os, som det ville gøre, hvis vi ændrede disse processor. Derfor foretrækker og ønsker vi at alt returnering foregår gennem der. Det er også hurtigst for dig som kunde, selvom det kan virke skørt, hvis du bor lige i området. 

2. Vi ønsker at vores lagerfolk fokuserer på at sikre at din online-bestilling kommer afsted hurtigt og til det lovede tidspunkt. Dette kan skride, hvis de pludseligt står med for mange andre ting, de skal tage sig af i øjeblikket. 

Læs mere
Læs mindre
Hvad er jeres adresse?

Vores hovedkontor og lager er beliggende i byen, hvor vi startede op for 5 år siden. 

Nemlig i 8700 Horsens på adressen: Watery, Langmarksvej 34, C2, 8700 Horsens, Danmark.

Det er desværre ikke muligt at besøge os, udover at afhente pakker, der er bestilt på forhånd online på watery.dk og givet besked om at afhentningen er klar. Læs mere om afhentning i vores afsnit “Kan jeg afhente min ordre på jeres lager?

Læs mere
Læs mindre
Kan i bestille varer hjem, som ikke er på lager?

Vi bestiller varer hjem fra alle vores leverandører hver eneste uge, så vi altid sikrer os at have så mange af vores produkter på lager hele tiden. 

Selvom det smutter på enkelte produkter, så betyder det desværre også, at når vi ikke har det på lager, så er det fordi leverandøren / brandet heller ikke har det på lager lige nu. 

Så selvom vi rigtig gerne ville, så kan vi ikke bare lige sådan trylle et produkt hjem på din opfordring - simpelthen fordi leverandøren / brandet heller ikke lige nu har det på lager. Læs mere i vores afsnit “Hvornår kommer udsolgte produkter på lager igen?

Har du ønsker til et helt nyt produkt, som vi mangler, så er det desværre heller ikke muligt bare at bestille hjem på opfordring. Har du f.eks. set et produkt hos en amerikansk hjemmeside, som vi ikke har, så er det formentligt fordi at det er et produkt eller en farve, som udelukkende kører derover og vores europæiske leverandører derfor slet ikke har adgang til eller kan få hjem. Det håber vi på din forståelse for. 

Læs mere
Læs mindre
Hvornår kan jeg afhente en pakke hos jer?

Alle hverdage (ikke helligdage) kan du uden forudgående aftale hente din online-bestilling på vores lager mellem 15:00 og 17.00, såfremt at du har fået en mail om at din pakke er klar til afhentning - det drejer sig om mailen “Din pakke fra Watery.dk har startet sin svømmetur hen til dig!”

Denne betyder nemlig at din pakke er klar til afhentning mellem 15:00-17:00 mandag til fredag.

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Vær opmærksom på at vi ikke tilbyder shopping, returnering eller ombytning på vores fysiske lager. Dette skal alt sammen ske online. 

Læs mere
Læs mindre
Kan jeg bestille et gavekort hos jer?

Ja, det kan du helt bestemt. 

Du finder vores gavekort lige her, hvor du blot vælger det beløb gavekortet skal være, betaler det, også bliver det helt automatisk sendt til dig på mail, så det er klar til at blive givet til den heldige modtager i løbet af få minutter. 

Vær opmærksom på at gavekortet ikke kan ombyttes til kontanter efterfølgende, men udelukkende bruges på produkter. Gavekortet kan bruges i 2 år fra bestillingsdato. 

Læs mere
Læs mindre
Hvis jeg ikke længere kan se et produkt på hjemmesiden, betyder det så, at det er udgået?

Hvis et produkt ikke længere er på hjemmesiden, betyder det, at varen desværre er udgået og derfor ikke kommer igen mere. 

Vi kan desværre ikke få flere produkter hjem, når først det er udgået og fjernet fra hjemmesiden. 

Det er super ærgerligt, men for at vi hele tiden kan tilføje nye produkter til sortimentet, så må vi efterhånden også lade ældre produkter udgå. Oftest er det dog ikke os, der bestemmer det, men leverandørerne / brands, som oftest kun lader de samme produkter kører i et halvt eller helt år. 

Heldigvis har vi over 2.500 produkter online på watery.dk - der er helt sikkert andre spændende produkter, som kunne være noget for dig i stedet. 

Læs mere
Læs mindre
Problemer med dit paddleboard?

Gennem årene har vi solgt +50.000 paddleboards, men i få tilfælde og over tid vil nogle boards opleve 4 udfordringer, som ikke er fejl, men som kræver lidt tilpasning af boardet. 

Dette kan du nemt og hurtigt selv gøre og er derfor ikke en reklamation. 

Det drejer sig om disse 4

1. Ventilen er ikke tæt?
I nogle tilfælde løsner ventilen sig under transporten fra leverandøren til os. Derfor skal ventilen blot spændes, når den modtages, så der ikke siver luft ud. Dette vil også kunne opleves, når man har brugt det over tid.
Det er nemt og hurtigt med følgende fremgangsmåde, som vi viser her på video:

Sådan strammer du ventilen på dit paddleboard.

2. Pumpe viser ikke tryk?

Du kan hurtigt tænke: Pumpen virker ikke, når den ikke viser noget? Men det er faktisk ikke tilfældet. Helt naturligt vil pumpen først give udslag på viseren, når der kommer en hvis modtryk inde i boardet. Du skal derfor altså blot blive ved med at pumpe, og når modtrykket så bliver stort nok, så vil viseren begynde at flytte sig. 

Se video her med visning af hvordan du pumper dit paddleboard

3. Ventilen lukker ikke til?

Siver alt luften ud, når du tager pumpen væk fra ventilen efter oppumpning?

Det er et typisk problem, men du skal blot sikre dig at du får lukket selve ventilen INDEN pumpning. Det gøres ved at trykke ned på selve ventilen og derefter dreje den. Så er ventilen lukket og du kan sætte pumpen på, pumpe boardet op og fjerne pumpen igen - og vupti, ingen luft vil sive ud. 

4. Belægning går løs fra boardet?
Det sker i få tilfælde at belægningen løsner sig fra selve boardet. Det kan ikke undgås over tid med brug.

Heldigvis medfølger der i alle vores boards en lim med til at lime det fast igen. Denne ligger i reperations-kittet i den orange bøtte.

En anden ting vi ser af og til er buler i belægningen. Også en ting, der ikke kan undgås at ske - specielt ikke hvis man glemmer at få boardet væk fra solen, når det ikke bruges (solen opvarmer nemlig luften inde i boardet, som derfor udvider sig og laver små luftbuler mellem boardet og belægningen).

Til at fjerne disse buler og fjerne luften anbefaler vi derfor at du bruger en lille nål til at lave et hul i belægningen, så luften kan sive ud. 

Er du i tvivl om andre ting vedr. dit paddleboard, så er du altid meget velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan få løst dine udfordringer eller spørgsmål

Læs mere
Læs mindre

Levering & forsendelse

Retur og ombytning

Prisgaranti

Betaling og sikkerhed

Produkter og lager

Produktanbefalinger

Placering af ordre

Rabatkoder / diverse

Størrelsesguides

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?

Ring til os:
+45 71 74 71 94
Skriv til os
support@watery.dk
Chat med os

Åbningstiderne er man-fre: 08-22. Lørdag: 10-16, Søndag: 14-22

Anbefalet til dit køb

32% køber disse produkter sammen med din kurv

Luk kvikshop
Luk
  • Søgeresultater
  • Produkter

Søgeresultater

    Ingen resultater for ""

    Spørg vores kundeservice

    Ring til os

    71 74 71 94

    Skriv til os

    support@watery.dk

    Åbningstider

    Ma-Fr: 08-22 / Lø-Sø: 10-22

    Chat med os

    I højre hjørne